#1 The Beginning

"Wake up early. Drink coffee. Work hard. Be ambitious. Keep your priorities straight, your mind right and your head up. Do well , liv...

"Wake up early. Drink coffee. Work hard. Be ambitious. Keep your priorities straight, your mind right and your head up. Do well , live well and dress really well. Do what you love, love what you do. It is time to start living."



Ylläoleva lainaus kiteyttää mun tunnelmat tällähetkellä. Valmistuin juuri ylioppilaaksi , mulla on koko elämä edessä. Siksi tein keväällä päätökseni ja aloitan juuri välivuoteni .

 Mä halusin vuoden itselleni , vuoden unelmien toteuttamiselle ja yksi niistä oli blogin perustaminen - 
tässä mä nyt olen . 

 Mun vuosi on täytetty suunnitelmilla : Mä aijon tehdä kovasti töitä ja sen ohella keksiä miltä mun unelma ammattini näyttää . Mä muutan pois kotoa ja matkustelen . Teen asioita, joita en ennen ole pystynyt tekemään. Aijon kasvaa ihmisenä ja löytää mun intohimoni. 

 Blogini tulee käsittelemään kaikkea tätä sekä lisäksi rakkauttani meikkaamista kohtaan (kosmetiikkariippuvainen ilmoittautuu!) Tuutte tutustumaan muhun paremmin tulevien postausten parissa , ja niitä mulla on jo valmiina odottamassa so stay tuned!

You Might Also Like

0 kommenttia

Follow me