#13 Everyday life via snapchat

Kokosin mun snapchatista otoksia ja pieniä kohokohtia mun kuluneilta kuukausilta, mun jokapäiväistä elämää voi seurata siellä nimimerk...


Kokosin mun snapchatista otoksia ja pieniä kohokohtia mun kuluneilta kuukausilta, mun jokapäiväistä elämää voi seurata siellä nimimerkillä elinaeveliinaa. 
1 - Irtoglitterin kokeilua tumman smokey eyen kanssa
2 - Pakollinen kuva uusista kengistä
3 - Uuden postauksen julkaisua
4 - Shoppailua tulevaa muuttoa varten 

1 - NOCCO:sta potkua aamuvuoroon
2 - Vesimelonia ja sinkkuelämää parasta ikinä
3 - Yövuoron jälkeiset fiilikset, koko yö valvomassa muiden unta
4 - Rankan jalkapäivän jälkeen , kyllä tuntui treeni!
1 - Töitätöitätöitätöitätöitä
2 - Lemppari mukista jäävettä aikaisiin aamuihin
3 - Työmaalla vierailua , pian valmista!
4 - Tukholman reissun kohokohtia (sephoran lisäksi toki...)

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Upeen näköinen meikki tossa ekassa kuvassa! :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Tykkäsin itsekkin toi vähän vaihtelua kun oli niin dramaattinen ja tottunu kulkemaan ainakin hieman vaaleammissa lookeissa! :)

      Poista

Follow me