#17 Lazy kinda days

"A relaxing peaceful evening at home is one of life`s greatest pleasures" Tällähetkellä kun teen todella rankkaa työtä , olen opp...

"A relaxing peaceful evening at home is one of life`s greatest pleasures"

Tällähetkellä kun teen todella rankkaa työtä , olen oppinut arvostamaan niitä vapaapäiviä kun ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Voi ihan hyvällä omatunnolla makoilla sängyssä kokopäivän verkkareissa, hiukset nutturalla ja katsoa elokuvia. Vaikka en tekisi koko päivän aikana yhtään mitään niin meikkailen omaksi ilokseni. Saatan kokeilla uusia lookkeja tai tapoja kun ei ole mikään kiire lähteä mihinkään. Ei haittaa vaikka kokeilu ei olisi se onnistunein kun on aikaa aloittaa myös alusta.
Olen huomannut sen, että näin asiakaspalvelu työssä on pakko saada itselle niitä hetkiä kun on ihan yksin ilman kanssa ihmisiä. Tuntuu että se on ainoa tapa ladata akut seuraavaa työputkea varten.
Tämmöset "kotipäivät" tulee niin tärkeiksi oman jaksamisen kannalta että pyrin pyhittämään aina jonkun vapaapäivän vaan olemiselle.
Tänään olen nukkunut pitkään, aloittanut päivän myöhään, syönyt aamupalaa lounaaksi, makoillut sängyllä katosen youtubea, meikkaillut hyvällä omatunnolla päälle tunnin, muokkaillut kuvia ja mikä tärkeintä rentoutunut oikein kunnolla huomenna alkavaa yövuoroputkea varten! Tää tekee vaan niin hyvää mielelle sekä kropalle!




You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Siis oon kyllä niin samaa mieltä sun kanssa! Asiakaspalvelutyössä (vaikka työ kuinka kivaa oliskin) tarvii niitä aikoja, kun saa olla ihan itsekseen. Mä ite tällä hetkellä opiskelen ja meidän opsi pitää sisällään tosi paljon ryhmätöitä ja sit koulun ohella teen töitä asiakaspalvelussa, joten välillä se oma rauha on niin tarpeen!

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oma rauhaa oppii arvostamaan mun mielestä kokoajan enemmän mitä vanhemmaksi sitä tulee! Jotenkin on ihanaa maata vaan sängyssä ja rauhottua vaikka youtube videoiden parissa! :) Paljon jaksamista sinne kouluun ja työhön panostamiseen! <3

      Poista

Follow me