#23 Positive thinking

Olen huomannut elämässäni ja asenteessani ikävän piirteen lähiaikoina ja se on negatiivisuus. Olen täyttänyt ajatukseni vain huonoi...




Olen huomannut elämässäni ja asenteessani ikävän piirteen lähiaikoina ja se on negatiivisuus. Olen täyttänyt ajatukseni vain huonoilla asioilla ja yliajattelen. En ole pitkään aikaan osannut ajatella asioita hyvällä tavalla. Syytä muutokseen entiedä, mutta olen päättänyt tehdä sille jotain. Haluan itselleni onnellisen ja hyvinvoivan fiiliksen. Haluan nauttia kaikesta mua ympäröivästä positiivisuudesta ja ihanista asioista. Haluan löytää sen hymyn jota ennen jaoin kaikille. Haluan nähdä kaikissa asioissa ja ihmisissä jotain hyvää ja kaunista, niinkuin myös itsessäni. 
Elämä on huomattavasti vaikeampaa ja uuvuttavampaa jos jatkuvasti ympäröi itsensä negatiivisilla asioilla, ajatuksilla ja ihmisillä. Elämää ei pitäisi tuhlata sellaiseen, sillä koskaan ei tiedä milloin se päättyy. 



Siksi haluan tehdä asioita joita rakastan, joista oikeasti pidän. Haluan ympäröidä itseni ihmisillä jotka tuovat mulle iloa ja rakkautta ja haluan täyttää ajatukseni positiivisilla asioilla. Haluan luopua tästä myrkyllisestä ja ahdistavasta fiiliksestä .Haluan herätä jokaiseen aamuun kiitollisena siitä, mitä mulla on ja siitä että olen perussairauksista huolimatta terve. Mulla on oma koti, perhe, ystäviä kaikkea mitä elämältä voisin toivoa. Tottakai aina on asioita jotka voisivat olla paremmin, mutta mulla on mahdollisuus muutta niitä ja vaikuttaa niihin. 


Mulla on mahdollisuus rakentaa sellainen elämä josta olen unelmoinut. Mulla on mahdollisuus kouluttautua ammattiin jota rakastan ja tehdä työtä jolla on jokin merkitys. Mulla on mahdollisuus toteuttaa mun haaveita ja luoda jotain uutta. Mulla on mahdollisuus matkustaa ja tehdä asioita jotka inspiroivat mua. Musta voi tulla mitä vaan, kuhan vaan jaksan uskoa siihen ja tehdä sen eteen paljon töitä. 

Musta tuntuu , että liian usein tartutaan tiukasti kiinni niihin negatiivisiin asioihin ja hetkiin. Ikäviä asioita sattuu ja tapahtuu, mutta just ne hetket tekee susta vahvan ja selviytyjän. Ne on niitä hetkiä jotka opettaa ja kasvattaa sua ihmisenä. Ne hetket kaataa sut maahan, mutta sinne ei pidä koskaan jäädä makaamaan vaan nousta sieltä ylös ja vielä paljon vahvempana kuin ennen. 
Aina pitää muistaa se, että sä riität sellaisena kun sä olet. Sun ei tarvitse olla mitään enempää, kuin oma itsesti. Sä olet ainutlaatuinen, koska toista sua ei tässä maailmassa ole. 
Elä semmosta elämää mistä sä olet ylpeä, jonka sä haluat jakaa muiden kanssa ja ole muita kohtaan sellainen kun haluaisit niiden olevan sulle.


"Wake up early. Drink coffee. Work hard. Be ambitious. Keep your priorities straight, your mind right and your head up. Do well, live well and dress really well. Do what you love, love what you do. It is time to start living."




You Might Also Like

10 kommenttia

  1. Mahtavasti kirjoitettu teksti!♥ Tää laitto ajatteleen :) Ihanaa maanantaita♥

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos oli pakko purkaa yöllisiä fiiliksiä ja tää tuli just niin sydämestä nyt <3
      Ihanaa maanantaita sinne myös! <3

      Poista
  2. Elämässä pitää tosissaan tehdä niitä asioita mitä rakastaa, meille on luotu mahdollisuus tehdä sitä mistä tykätään! :-) Ja tulee tarttua just niihin positiivisiin juttuihin ja päästää irti niistä negatiivisistä ajatuksista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, just se pitäs aina yrittää muistaa! :)
      Elämästä tulee niin paljon helpompaa ja onnellisempaa kun uskaltaa ja osaa päästää irti kaikesta negatiivisesta ja löytää niistä huonoimmistakin hetkistä jotain positiivista!

      Poista
  3. Positiivinen ajattelu on kyl elintärkeää <3 Sen kun vaan osais aina oikeessa kohdassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on super tärkeetä ja monesti se tuppaa unohtumaan, pitäs aina alottaa päivät jollain positiivisella asialla niin lähtis varmasti jokainen päivä käyntiin ihan eritavalla!

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos , tuntu niin hyvältä purkaa näitä ajatuksia ! <3

      Poista

Follow me