#35 Lahjakorttien tuhlausta...

"When i try my best to shop for christmas presents for my family, but then i see something and think, you know who would like this?......

"When i try my best to shop for christmas presents for my family, but then i see something and think, you know who would like this?... ME"

Tänä vuonna joulupukki toi minulle ihania lahjakortteja (olen selkeästi ollut todella kiltti) ja pääsinkin niitä jo hieman tuhlailemaan eilen. Pientä listaa teinkin etukäteen ennen kaupoille lähtöä, mutta aika extempore ostoksia tulikin kun näki jotain ihanaa ja tuotteita jotka oli _IHAN PAKKO SAADA_
 ... joten eiköhän mennä vilkaisemaan mitä tulikaan kotiutettua helsingistä tällä reissulla ;)

31797041012_4691a49571_h.jpg
Urban Decayn All Nighter Foundation
Tämä meikkivoide on ollut mun ostoslistalla siitä asti, kun sen ensimmäisen kerran näin tubettajien pr paketeissa. Se vaan näytti niin hyvältä ja kaiken hypetyksen keskellä tuli pakko saada fiilis. Sävy valikoimaa oli aika yllättävän paljon ja omakseni valikoitu sävy 1.0. Valitsin tarkoituksella hieman vaaleamman sävyn kuin oma ihoni sillä olin kuullut meikkivoiteen hapettuvan kasvoilla tummemmaksi. Käytin meikkivoidetta tänään ensimmäisen kerran enkä ainakaan toistaiseksi ole huomannut tuota hapettumis ongelmaa, sen sijaan olen aivan rakastunut tämän peittävyyteen ja pysyvyyteen. 10h työvuoro meni ongelmitta ja kyseinen meikkivoide onkin ensimmäinen joka on pysynyt nättinä kokonaisen päivän ajan!
31944418095_d8b13fbc0d_z.jpg
Mac Pro Longwear concealer
Tämä peitevoide on mulle tavallaan vanhatuttu ja nyt macin pisteellä käydessä ostin sen uudestaan kokeiluun. Käytin kyseistä tuotetta viimeksi vuosi sitten ja muistin pitäväni siitä paljon. Kuitenkin tämmöisenä kosmeaddiktina eteen tuli paljon muita uusia peitevoitetta ja mac jäi hieman unholaan. Nyt kuitenkin jo taas yhden käyttökerran jälkeen muistankin mitä rakkautta tämä olikaan! Jää ehdottomasti vaki käyttöön nyt! Sävynä mulla on tässä NC15 ja se on just sopivan vaalea toimimaan mulla korostuksena ja peitevoiteena silmienalusilla, otsassa, nenänvarressa ja leuassa!

31944417765_4574763eed_h.jpg
NYX stay matte but not flat powder foundation
Etsin meikkipuuteria joka olisi tarpeaksi vaalea mun silmänalusiin käytettäväksi peitevoiteen jälkeen. Tykkään käyttää bakingin ohella peittävää puuteria päivinä jolloin haluan jotian extraa ja täysin vihreettömät kasvot. Joillekkin voi tuntua extremeltä mutta mulle tää toimii kun unelma ja MACin fix+ jälkeen katoaa liika puuterisuuskin kasvoilta. Tämä tuote on vaalein meikkipuuteri jonka olen marketti meikeistä löytänyt sävyssä alabaster! Suosittelen, jättää todella kauniin peittävän mutta silti kuulaan pinnan iholle!
31571531770_e4a9e7719e_h.jpg
MAC fix+
Tämäkin tuote on minulle tuttu entuudestaan ja ostinkin sen nyt uudestaan sillä tämä toimii ihan älyttömän hyvin luomivärien kanssa jotka tarvitsee vähän jotain parantamaan pigmenttiä. Tykkään suihkuttaa tätä hieman luomivärisiveltimeen ennen sävyn ottamista ja tämä saa ne huonommatkin pigmentit loistamaan! Toimii myös highlighterin kanssa, tähän kasteltu sivellin saa highlightiin sitä haluttua extraa! Toki tämä ajaa asiansa oikein mainiosti myös kasvoihin suihkutettuna, mutta täytyy muistaa, että tämä ei ole meikinkiinnityssuihke eli ei pidennä meikin kestoa vaan sulattaa puuteriset tuotteet kasvoilla kauniisti yhtenäisiksi ja antaa kasvoille raikkaan tunteen.
31944417615_9a43709595_h.jpg
MAC Soft Ochre Paint pot
Tubessa kovasti hehkutettu voidemainen luomiväri joka toimii kuin unelma luomivärin pohjustuksessa, no olihan se pakko ostaa... Ja ei voi muuta sanoa kuin että on kaiken hehkutuksensa arvoinen tuote! Piti luomivärin niin nätisti paikoillaan koko päivän ilman rumaa juonteisiin pakkautumista! Tuote on koostumukseltaan jotenkin niin helposti työstettävää että en vaan keksinyt oikeastaan mitään negatiivista tästäkään toistaiseksi... Suosittelen lämpimästi!
31797041112_15d1ef4b0e_h.jpg
NYX ultimate palette, warm neutrals
Montakohan saman sävyistä palettia jo tähän mennessä omistan... I just always fall for your type..
Mutta asiaan, tämä vain veti mua sävyjensä myötä puoleensa ja nappasinkin sen mukaani. Olen todella tyytyväinen tän pigmenttiin hintansa puolesta ja niinkuin tuossa ylempänä neuvoin , saa tästäkin täydellisen kun suihkuttaa vähän fix+ mukaan. Ajattelin tästä tehdä hieman jotain lookkia tänne blogin puolelle myöhemmin ja laittaa ihan kunnolla testiin! Nyt kuitenkin näin päällisinpuolin oikein mahtava marketti puolen paletti joka tulee varmasti käyttöön!

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Mäkin oon halunnut testata All Nighteria niin pitkään! Ihania ostoksia! ♥

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Follow me